Навчання
Модуль I: Презентації та їх роль у формуванні позитивного іміджу Верховної Ради
А. Створення електронних презентацій: інструменти та рекомендації
- Електронні презентації: огляд інструментів та прикладів реалізації
- Особливості створення слайдових презентацій засобами MSPowerPoint
- Створення шаблону презентації PowerPoint із власними логотипами та корпоративними кольорами
- Вставка графіки і флеш-додатків до слайдів презентації
- Особливості демонстрації та друку презентацій
Б. Організація спільної роботи по підготовці електронних документів
- Електронна пошта та етикет електронного листування
- Офісне спілкування: групи розсилань, синхронізація, е-підписки
- Використання хмарних технологій для налагодження співпраці на прикладі сервісів Google Apps: робота із спільними документами, календарями, закладками; використання інструментів візуалізації (ментальні карти)
Модуль II: Публічна діяльність та спілкування з громадськістю
А. Інструменти для публічної діяльності
- Роль публічної онлайн-діяльності в розвитку держави та уряду
- Масові повідомлення як інструмент для прямої, швидкої і гарантованої передачі інформації у режимі реального часу
- Вебінари, відеозв’язок, подкасти та стрім-трансляції
- Створення блогів, сайтів і відеоканалів
- Основи SEO-оптимізації контенту
Б. Інструменти для спілкування з громадськістю
- Особливості організації спілкування та зворотного зв’язку з громадськістю
- Онлайн-консультації та опитування
- Соціальні мережі, групи та інтернет-спільноти
- Ефективне використання Facebook: особиста сторінка, публічні сторінки, спільноти
- Переваги й недоліки соціальних медіа у спілкуванні з громадськістю
- Безпека в соціальних мережах
Модуль III: Адаптація контенту для онлайн-споживання громадськістю
А. Створення й редагування контенту
- Сучасні способи та вимоги до відображення інформації
- Створення ментальних карт та інфографіки
- Графічні онлайн-редактори
- Сервіси для спільної візуалізації
- Створення та обробка відео
Б. Ефективне використання контенту
- Авторське право при використанні чужого контенту
- Публікація матеріалів у мережі (документи, зображення, відео)
- Використання опублікованих матеріалів на власних онлайн-ресурсах
- Зберігання та обмін інформацією, спільна робота з документами
- Збереження закладок на корисні ресурси та обмін ними
Модуль IV: Налагодження корпоративних комунікацій засобами хмарних сервісів Google
- Хмарні сервіси Google: огляд інструментів та прикладів реалізації
- Особливості використання GoogleApps для навчання, роботи, державного управління
- Апробація корпоративної хмари (використання безкоштовної 30-денної версії)
- Налаштування корпоративних комунікацій: використання корпоративної пошти, календаря, диску
- Спілкування у чаті. Групові наради і зустрічі
- Соціальна мережа Google+: особитий профіль та створення кіл;
- Події, розсилки корисних посилань;
- Проведення відео зустрічей та поширення їх результатів (документи, фото-звіти, відгуки)
Модуль V: Кібербезпека у державних органах
2 Comments
Дякую за тренінг. Особливо цікаво було попрацювати з побудовою ієрархії та із діаграмами.
Дякуємо за позитивний відгук !Нам важлива Ваша думка для планування подальшої роботи тренінгу