День 2. Організація спільної роботи по підготовці електронних документів

  • Електронна пошта та етикет електронного листування
  • Офісне спілкування: групи розсилань, синхронізація, е-підписки
  • Використання хмарних технологій для налагодження співпраці на прикладі сервісів Google Apps: робота із спільними документами, календарями, закладками; використання інструментів візуалізації (ментальні карти)
№ з/п Час Зміст активності Допоміжні матеріали Очікувані результати
1 13.30-13.50

Вітання.

Планування діяльності

Моніторинг досягнень І дня,  оцінювання створених презентацій, ознайомлення із завданнями ІІ дня тренінгу
2 13.50-14.00 Очікування і сподівання
  • Лінія часу (візуалізація)
Формування навичок моніторингу власної стратегії підвищення фахового рівня
3 14.00-14.20 Офісне спілкування
  • Налаштування е-скриньки gmail;
  • Синхронізація кількох скриньок;
  • Створення групи для розсилання матеріалів тренінгу
4 14.20-14.40 Електронна пошта та етикет Обговорення правил етикету електронного листування
5 14.40-15.00 Створення календаря планування діяльності Календар планування засобами Google Apps
6 15.30-16.00 Організація спільної роботи по створенню презентації Презентація інформаційного центру Верховної Ради
7 16.00-16.30 Створення та надсилання користувачам опитувальника щодо діяльності апарату Верховної Ради Опитувальник
8 16.30-16.45 Створення звіту за результатами опитування Звіт за результатами пробного опитування
9 16.45-17.00 Налагодження диску. Підключення редактора карт знань Налагоджений диск для спільної роботи
10 17.00-17.30 Створення карти ідей «Як покращити інформаційну діяльність апарату Верховної ради для підвищення її іміджу» Карта ідей
11 17.30-17.50 Підведення підсумків Рефлексія Аналіз досягнення цілей та завдань
13 17.50-18.00 Вручення сертифікатів

Результат роботи – створити структуру власного персонального середовища, розробити шаблони документів для виконання професійних завдань, налагодити комунікацію з іншими учасниками, спланувати спільні проекти та погодити з іншими учасниками (е-листування та комунікації).

Додаткові ресурси:

25 Comments

  1. Шановні колеги, запишіть, будь ласка, Ваші побажання щодо тем, які б Ви хотіли відпрацювати на наступних тренінгах.

    1. Дуже цІкалять питання SEO-оптимІзації сайтів, контекстної реклами, просування ідей і людей через соціальні мережі, facebook-реклама.

    2. Просування сторінок у соціальних мережах.
      Користування професійними інструментами для створення розсилок (з аналізом результатівності).

    3. Створення карт знань, а також також використання додаткових сервісів на Google-диску. Створення інфографіки.

    4. Дякую за професіоналізм та чітку організацію. Особливо важлива он-лайн підтримка. Вважаю, що портіібне одне, принаймі, домашнє завдання. Дякую. З водохрещенням!

    5. Дуже дякую Організаторам за цікавий тренінг! незважаючи на те, що програми, з якими ми мали справу, давно знайомі усім, тренінг все одно розкривав дуже багато цікавих порад, властивостей чи функцій роботи з ними. Також ми дізналися про раніше невідомі, цікаві веб-платформи, наприклад, Padlet. Особлива моя подяка тренерам, які зуміли зробити навчання корисним для усіх – і просунутих користувачів, і початківців, а також приділяли значну увагу усім слухачам протягом усіх днів. Тренінг пройшов у приємній, дружній атмосфері. Впевнено раджу цей тренінг усім, хто хоче дізнатися про нові способи презетації та візуалізації інформації.

  2. Шановні колеги, запишіть, будь ласка, Ваші враження від проведеного семінару-тренінгу. Дякуємо за Вашу активність та зацікавленість

    1. Дякую за тренінг. Дуже корисний інструмент гугл-календаря. Точно буду використовувати його у подальній роботі.

      1. Дякую За Тренінг. Із Задоволенням Ознайомився З Представленим Функціоналом Гугл-Інструментів, Навіть Встиг “Покопатись” В Інших Налаштуваннях Гугла.

    2. Сьогодні Вчилися Використовувати Можливості Різних Інструментів Google. З Більшістю З Них Я Вже Знайома, Проте Календарем Не Користувалася Зовсім, Думаю, Тепер Почну. Також Відкрила Для Себе Деякі Нові Можливості Створення Google-Форм. Загалом можу сказати, що для тих учасників тренінгу, які вперше працювали з цими інструментами, пояснення тренерів були доступними та зручними.

    3. змістовний і тематичний семінар. Багато цікавої інформації, яку можна використовувати у своїй роботі. Дуже дякую

    4. Все було дійсно чудово, матеріал поданий чітко, структуровано та зрозуміло. Я певна, що доведеться користуватися багатьма отриманими під час занять порадами. Думаю, Тепер потрібно практикуватися, аби закріпити отримані навички) Дякую!

  3. Дякую викладачам за інтересний курс та подачу матеріалу. Хотілося б більш детально ознайомитися з процесом створення презентацій, бажано на своєму комп”ютері

  4. Просто майстри своєї прави. З превеликим задоволенням слухав ваші лекції. З роси і води Вам, що ви несете у маси розумне, вічне, світле.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *